زندگی‌نامه استیو جابز فیلم می‌شود

مدت زمان زیادی نمی‌گذرد که استیو جابز، چشم از جهان بست و اپل پدر دوست‌داشتی خود را از دست داد. در همین بین وصحبت‌های فراوان در مورد وی، خبرهایی در رابطه با ساخت فیلم زندگی‌نامه استیو جابز توسط Sony Pictures مطرح شده است به طوری که با فراهم شدن شرایط اولیه، می‌توانیم شاهد ساخت این فیلم باشیم.



این فیلم قرار است با همکاری نویسنده کتاب زندگی‌نامه استیو جابز ساخته شود، همان کتابی که از روزهای گذشته، پیش فروش آن در آمازون شروع شده و استقبال گسترده‌ای از آن به عمل آمده است. در کتاب مصاحبه‌های متعددی گنجانده شده است که به ساخت بهتر فیلم، کمک شایانی می‌کند و می‌تواند زندگی‌نامه استیو جابز را طبیعی‌تر نشان دهد.
یکی از آخرین فیلم‌هایی که با موضوعیت وب و دنیای تکنولوژی توسط استودیو Sony Pictures پشتیبانی شده، Social Networks است که چندین جایزه از آن خود کرده است و همین امر، نشان از تمایل این استودیو در پشتیبانی از ساخت این‌گونه فیلم‌ها می‌دهد. رقم‌های قابل توجهی به نویسنده کتاب زندگی‌نامه استیو جابز پیشنهاد شده است که هر نویسنده‌ای را برای همکاری وسوسه می‌کند. باید منتظر ماند و دید که آیا می‌توانیم شاهد یک فیلم زیبا و به یاد ماندنی از استیو جابز باشیم یا خیر.

منبع : وبلاگینا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد