مارکت اندروید: بازار نسخه ۳ را دانلود کنید



کاربران ایرانی تلفن های اندرویدی به خوبی با «بازار اندروید» آشنا هستند و حالا نسخه ۳ این اپلیکیشن برای تلفن های شما قابل دانلود است. 


در نسخه جدید رابط کاربری تغییر کرده و بهبود یافته است. قسمتی به نام فروشگاه شارژ نیز اضافه شده که از طریق آن می توانید فعلا شارژ ایرانسل بخرید و سازندگان می گویند حالا تصاویر بیشتری از اپلیکیشن ها در دسترس است تا بتوانید نگاهی دقیق تر به نرم افزارها، پیش از دانلود داشته باشید. 

بازار 3.0 را دانلود کنید


منبع : نارنجی

کنفرانس معرفی آیفون ۵ در ۵ اکتبر


بر اساس گزارشی از Pocketgamer، اپل آیفون ۵ را در کنفرانسی در روز ۵ اکتبر معرفی خواهد کرد.

منابع داخلی ما بیانگر این است که سخت افزاری جدید در کنفرانس ۵ اکتبر رونمایی میشود و حدود یک هفته بعد آماده فروش خواهد بود.

این موضوع از نظر نمادین هم جالب است: آیفون ۵، آی او اس ۵، ۵ اکتبر

بر اساس تمامی شایعات تا کنون٬ روز آغاز فروش آیفون ۵ یکی از روز های ۷، ۱۴ و ۱۵ اکتبر است.


منبع : مای اپل



اپلیکیشن آیفونی که صدای شما را به زبان مورد نظر ترجمه می کند


شاید شما با مترجم های زیادی کار کرده باشد و می دانید که همه آنها متن و یا کلمات مورد نظر شما را که وارد کرده

بودید ترجمه می کرده است .

Vocre نام اپلیکیشن جدیدی است که کار متفاوت تری از دیگر مترجم انجام می دهد این اپلیکیشن صدای شما را به زبان مورد

نظر به صورت صوتی ترجمه می کند . ترجمه این اپلیکیشن به صورت آیفون به آیفون به صورت زنده صورت می گیرد .

زبان های پشتیبانی شده در این برنامه فعلا عبارتند از : انگلیسی ، انگلیسی آمریکایی، فرانسوی، آلمانی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، ماندارین ، و اسپانیایی.

این برنامه به صورت کاملا دقیق ، حساس و فوری ترجمه را انجام می دهد و برای ترجمه لازم است که به اینترنت متصل باشید.

Vocre اپلیکیشنی رایگان است که دارای امکان ترجمه به ۱۰ زبان مختلف را نسخه رایگان دارد وبرای افزودن زبان های

بیشتر تعداد ۱۰ زبان ۰٫۹۹  دلار و ۱۰۰ زبان مختلف ۹ دلار بپردازید در آخر ویدیوی جالب از نحوه کار این اپلیکیشن ببینیدکه

بسیار جالب خواهد بود( البته اگر به یوتیوب دسترسی دارید)دیگر مشکل زبان را ندارید و میتوانید به راحتی به هر کشوری

که می خواهید بروید و ارتباط برقرار کنید


منبع : tgadget

حافظه 64 گیگابایتی برای تلفن همراه


وقتی تلفن های همراه از نظر سخت افزاری به سرعت به کامپیوترها نزدیک می شوند باید منتظر حافظه های پرظرفیت تر هم باشیم. حالا شرکت SanDisk با معرفی اولین حافظه MicroSDXC با ظرفیت 64 گیگابایت یک گام دیگر به جلو برداشته است.

این حافظه از بسیاری از محصولات موجود در بازار سریع تر هم تلقی می شود و در کلاس 6 با سرعت 30 مگابایت در ثانیه طراحی شده.

البته ممکن است محصول جدید روی تلفن همراه شما کار نکند چون هنوز بسیاری تلفن ها از بیش از ۳۲ گیگابایت حافظه MicroSDXC پشتیبانی نمی کنند.

این نوع حافظه در سال ۲۰۰۹ معرفی شد و استاندارد جدیدی است که به صورت تئوری قادر به نگهداری تا ۲ ترابایت اطلاعات می باشد و سایز آن هم نسبت به کارت های حافظه SD کوچکتر است و تصویر یکی از آنها را (ساخت کینگستون) در نوک انگشت ملاحظه می کنید.




این پرظرفیت ترین حافظه MicroSDXC است که وارد بازار می شود و SanDisk گفته از ماه آینده با قیمت 219 دلار به فروش می رسد. فعلا گران است اما اطمینان داشته باشید با ورود مدل های رقیب به بازار می توانید منتظر کاهش شدید قیمت اش باشید. بعد از این می توانید کم کم آرشیو فیلم هایتان را هم روی موبایل به همراه داشته باشید!


منبع : نارنجی

دکمه Subscribe در فیس‌بوک، آنچه که انتظارش را داشتید

شبکه اجتماعی محبوب و شناخته شده فیس‌بوک که تعداد کاربران آن از مرز 750 میلیون نفر نیز گذشته است، به تازگی خبر از امکانات جدید خود داده که به زودی بر روی حساب‌های کاربری فعال شود. این قابلیت، دکمه اشتراک (Subscribe) برای اطلاع‌ از آخرین آپدیت‌ها است که در کنار دکمه‌هایی همانند پوک (Poke) و اضافه کردن دوستان، در بالای صحفه اضافه می‌شود.



با این دکمه جدید  می‌توانید بدون اینکه درخواست دوستی به شخصی بدهید، از آپدیت‌های حساب کاربری آن در بخش‌های مختلف آگاه شوید و همانند سرویس توییتر، افراد مختلف را دنبال کنید. این ویژگی‌ جدید در فیس‌بوک  می‌تواند برای بسیاری از افراد مفید و جالب توجه باشد زیرا برخی از افراد تمایلی ندارند که درخواست دوستی را ارسال کنند و با آمدن این دکمه می‌توانند بدون انجام این کار، از وضعیت حساب کاربری شخص مورد نظر آگاه شوند.

این تغییرات جدید و اضافه شدن دکمه‌ اشتراک که به زودی شاهد ظاهر شدن آن در پروفایل کاربران خواهیم بود، دارای تنظیماتی است و با توجه به نیازهای کاربر قابل تغییر است. کسانی که جزو دوستان شخص مورد نظر هستند می‌توانند فقط بخش خاصی از آپدیت‌های پروفایل فرد مورد نظر را دنبال کنند و سایر افراد نیز با توجه به دسترسی‌های داده شده این امکان را خواهند داشت که تمامی یا بخشی از آپدیت‌های افراد مختلف را مشاهده کنند.


منبع : وبلاگینا