استیو جابز، 1955-2011

با توجه به اتفاقاتی که طی چند ماه اخیر شاهد آن بودیم، شاید خیلی‌ها می‌دانستند که باید خود را آماده شنیدن خبر تلخی نمایند. اخبار و گزارشات و تغییر سمت‌هایی که در این مدت روی داد، همگی نشانه بدی بودند تا حتی خوش‌بین‌ترین آدم‌ها را هم به فکر فرو می‌برد که نکند...
.


دیروز صفحه اول اپل با معرفی iPhone 4s جدید به‌روز شد و امروز external link در فاصله کم‌تر از ۲۴ ساعت، تنها با یک عکس و یک تاریخ، تغییر طرح داده است. نوشتن درباره کارها و موفقیت‌های استیو جابز، چیز جدیدی نیست که بخواهیم آن‌را این‌جا و با این شرایط بیان کنیم؛ هرچند همه ما می‌دانیم که او مرد شماره دنیای فناوری بود و تا همیشه نیز شماره یک خواهد ماند.

شاید خیلی از ما، بارها ویدیوی سخنرانی external link فوق‌العاده او را در دانشگاه استنفورد دیده باشیم؛ همین ۶ سال پیش! سخنرانی‌ای که جابز خیلی ساده از مسیر زندگی و انتخاب‌هایش صحبت می‌کند، سخنرانی‌ای که جمله کلیدی‌اش شعار زندگی خیلی از ما می‌شود؛ Stay hungry stay foolish!

امروز همه دنیا تحت تاثیر این اتفاق تلخ قرار گرفته است. امروز همه ما صبح بدی را آغاز کردیم و با همه این‌ها، چه سخت است گفتن این جمله که، استیو جابز درگذشت external link.

منبع : وبلاگینا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد